• (Android) Death Park 2: Horror Clown bedriegt meer edelstenen

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Death Park 2: Horror Clown ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Death Park 2: Horror Clown IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ bedriegt meer edelstenen ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Death Park 2: Horror Clown 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    sitemap-video-13.xml

    Vet spel

    Dit spel is geweldig Soo. Horror en eng

    Dit spel is echt goed. Ik wil doorgaan met spelen, maar ik word duizelig en misselijk van de camera en te veel rood, dus ik stop met spelen. Maar ik wil het toch beoordelen omdat het echt een goed spel is.

    Waar is mijn laatste recensie?? Zei dat jullie reageerden en kwamen kijken wat er werd gezegd, ik denk dat we een soort reactie verwijderen. Hoe dan ook, ik heb 2 sterren gegeven omdat ik dit spel heel graag wil spelen, maar telkens bevriest het bij het titelscherm. Ik wacht nog even en probeer het dan opnieuw.

    Het is een monster dat schiet en wegrent van het clownspel en ik heb gehoord over alle eindes in de spookmodus, maar het slechte einde is dat we lelie niet hebben gered en Charlie dood was van het droomwoord en beschermende torens waren niet geactiveerd welke clown en zijn monsters naar buiten kwamen in de realiteit en millatry slaagde er niet in om ze te stoppen en miljoenen mensen sterven. dat soort einde maakte mijn geest agressief. Toch is het een fantastisch spel, ga zo door Euphoria games


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :